HipoBank.lt puslapyje pateikiama informacinio pobūdžio informacija. Puslapyje pateikiama informacija apie trečiųjų šalių teikiamas paslaugas ir apie pačios HipoBank.lt teikiamas būsto paskolų tarpininkavimo / brokerio paslaugas.
Informaciją apie trečiųjų šalių paslaugas stengiamasi atnaujinti realiu laiku. Tačiau esant bet kokiems neatitikimams tarp HipoBank.lt puslapyje pateiktos informacijos ir pačių trečiųjų šalių pateikiamos informacijos, visada reikėtų vadovautis trečiųjų šalių pateikiama informacija.
Informacija apie HipoBank.lt būsto brokerio / tarpininko paslaugas pateikiama interneto svetainėje. Tačiau galutinės paslaugų sąlygos yra pateikiamos tarpininkavimo sutartyje. Jos gali būti patikslintos susisiekus mūsų pateiktais kontaktais arba paprašius gauti preliminarų paslaugų sutarties variantą.
Ginčų nagrinėjimas
Galutinis visų ginčų su finansinių paslaugų teikėju sprendėjas yra Lietuvos bankas. Tačiau pagal numatytą tvarką, kiekvienas ginčas pirmiausia turi būti sprendžiamas susisiekiant su finansinių paslaugų teikėju ir išdėstant ginčo esmę, aplinkybes ir reikalavimus. HipoBank.lt įsipareigoja neatlygintinai pateikti savo atsakymą į atsiųstą užpildytą ginčo formą per 7 kalendorines dienas.
Daugiau apie ginčų nagrinėjimą ir sprendimą skaitykite Lietuvos banko puslapyje.